Vrácení zboží/reklamace

Potřebujete vrátit či reklamovat zboží? Vaše spokojenost je pro nás důležitá, proto vše vyřídíme co nejdříve. Prosíme Vás však o dodržení následujících instrukcí. Jedině tak může být Váš požadavek vyřízen v co nejkratší době.


VÝMĚNA A VRÁCENÍ ZBOŽÍ:

Při nákupu na našem e-shopu máte podle občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží.

Výměnu či vrácení zboží můžete vyřídit zasláním zboží na adresu: LEBEDA Tools s.r.o., Blanická 1553, 399 01 Milevsko.

Vždy prosíme dodržte následující instrukce:

  • Zboží vracejte bez známek užívání, čisté a nepoškozené, oblečky BEZ CHLUPŮ, v původním obalu (včetně visaček, dokumentace a veškerého příslušenství produktu).
  • Zboží zašlete do čtrnácti dnů od převzetí (do tohoto data nám musí být zboží doručeno).
  • Kromě vráceného zboží zašlete i vytištěný a vyplněný formulář o vrácení - ke stažení ZDE.
  • Zboží nezasílejte na dobírku (vyúčtování provádí dodavatel).
  • Než nám vrácené zboží odešlete, kontaktujte nás prosím předem telefonicky, nebo e-mailem. Pokud tak neučiníte, nejsme povinni Vaši zásilku převzít.

Při vrácení veškerého objednaného zboží, je zákazníkovi vrácena kupní cena zboží, včetně účtované ceny za dopravu. Při vrácení části objednaného zboží (tj. některé zboží z dodávky si zákazník ponechá), je vrácena kupní cena zboží bez nákladů na dopravu. Při odstoupení od smlouvy jsou podle zákona účtovány skutečně vynaložené náklady spojené s výměnou či vrácením zboží. Pokud požadujete vrácení peněz složenkou, je skutečně vynaloženým nákladem poplatek za složenku dle platného ceníku České pošty. V případě vracení peněz převodem, není účtován žádný poplatek. Uvádějte tedy prosím raději číslo účtu. Žádné další poplatky nejsou účtovány. Pokud vyměňujete zboží za jiné, je skutečně vynaloženým nákladem dopravné dle aktuálního ceníku e-shopu Ronda.cz.

Pokud si s výměnou zboží nevíte rady, zavolejte na +420 778 046 877, nebo napište na muj@ronda.cz


REKLAMACE:

Pokud se rozhodnete reklamovat u nás zakoupené zboží, kontaktujte nás na telefonu +420 778 046 877, nebo emailem (je třeba uvést Vaše jméno, číslo objednávky a faktury a název reklamovaného zboží). Dohodneme s Vámi další postup. Zákazník je povinen reklamaci nahlásit neprodleně po zjištění vady zboží a po obdržení instrukcí z naší strany reklamované zboží neprodleně odeslat k nám, pokud bude odeslání reklamovaného zboží požadováno. Zboží nezasílejte na dobírku (vyúčtování v případě vrácení peněz za zboží provádí dodavatel).


ZÁRUKA:

Na chovatelské potřeby je poskytována zákonem stanovená záruční doba 24 měsíců (kromě zákonem stanovených výjimek - týká se především krmiv).


Váš tým Ronda.cz