Jak nakupovat

JAK NA TO?

  • Pokud jste u nás již nakupovali, nebo jste registrovaný zákazník, před začátkem nákupu se můžete přihlásit pomocí přihlašovacích údajů, které Vám byly zaslány již dříve na Váš e-mail - tím si usnadníte objednávání a nemusíte znovu vyplňovat všechny své údaje při vytváření objednávky
  • Vyberte si zboží z našeho produktového sortimentu
  • Klikněte tlačítko koupit
  • Zobrazí se Vám okénko a v něm zvolené zboží
  • Poté klikněte na tlačítko POKRAČOVAT V NÁKUPU a pokračujte ve výběru dalších položek
  • Takto můžete postupovat stále dokola, dokud si nevyberete vše potřebné pro Vašeho mazlíčka
  • Pokud již budete mít vybrané vše potřebné a budete si přát dokončit objednávku, v pravém horním rohu klikněte na KOŠÍK
  • V košíku si překontrolujte množství kusů u jednotlivých položek - množství kusů můžete libovolně měnit, stejně tak můžete jakoukoli položku z košíku vymazat
  • Po překontrolování položek si následně zvolte ZPŮSOB DOPRAVY a ZPŮSOB PLATBY a vyplňte své osobní údaje a dodací adresu (pro správné doručení zásilky je pro nás velmi důležité vyplnit správně všechny údaje, včetně Vašeho telefonního čísla a e-mailové adresy, na kterou Vám budou následně zaslány další pokyny a informace o stavu objednávky)
  • také nám můžete připsat jakoukoli poznámku či vzkaz k objednávce v políčku POZNÁMKA
  • V dalším kroku objednávky se Vám zobrazí kompletní souhrn objednávky, včetně Vašich vyplněných údajů a objednaného zboží, pokud je vše v pořádku, zaškrtněte políčko SOUHLASÍM S OBCHODNÍMI PODMÍNKAMI a poté klikněte na tlačítko ODESLAT OBJEDNÁVKU
  • Nyní je Vaše objednávka dokončena a odeslána, na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli, Vám bude doručen e-mail potvrzující přijetí objednávky, následně Vás na tomto e-mailu budeme informovat o stavu Vaší objednávky
  • Po předání zboží dopravci obdržíte e-mail s číslem zásilky, takže si budete moci on-line přesně sledovat cestu Vaší zásilky

Pokud budete mít jakékoliv dotazy směrem k nám, budete chtít poradit či pomoci s vytvářením objednávky, neváhejte kontaktovat naše zákaznické oddělení.


ZÁKAZNICKÉ ODDĚLENÍ:

  • +420 778 046 877
  • muj@ronda.cz

Chcete poradit s výběrem krmiva, s vytvořením objednávky nebo si jen ověřit jakékoliv informace? Zavolejte nám, rádi Vám poradíme. Na telefonu nás prosím kontaktujte v pracovní dny (po-pá) od 8.00 do 16.30 hodin. Děkujeme :)


Váš tým Ronda.cz